2017 m. sausio 13 d., penktadienis

Sveikas, mielas skaitytojau !

Esu Akvilė.
...vienas iš didžiausių gyvenimo malonumų man - mėgiamo maisto gaminimas :-) ❤

Nuo 2016-07-12 tapau vegane ir ne tik... :-) Atsisakiau :
mėsos, žuvies, cukraus, druskos, pieno produktų, kiaušinių, kviečių, avižų, rugių, kavos, juodos arbatos.
Prieš tai - visą gyvenimą valgiau mėsą beveik kiekvieną dieną, dažnas užkandis buvo saldumynai, bandelės, druska į maistą buvo dedama net neragavus patiekalo, vakarienei ypač mėgdavau aliejuje gruzdintus koldūnus ir negalėjau gyventi be majonezo, kečiupo ir kitų padažų, o sutirštintą kondensuotą pieną tiesiog dievinau - ypač rytais, vos tik pabudus... Vaisių nemėgau, nepatiko man jie, na nebent bananai... Riešutai erzindavo gomurį, tad nusprendžiau kad man jie netinka. Taip ir gyvenau 26 metus.

Kodėl vieną dieną nusprendžiau visko atsisakyti?

Ogi eksperimentas! Radikaliai pakeitusi mitybą, pradėjusi domėtis organizmo valymu, maisto derinimu ir maisto poveikiu organizmui sieksiu tikslo - išsigydyti 10 metų turimą ir nuolat mane kankinančią alergiją katėms, šunims ir pavasarinėms žiedadulkėms. Kadangi būtent 2016 m. liepos mėnesį nusprendžiau atsisakyti ir nepradėti man medikų siūlomo gydymo t.y. - imunoterapijos (leidžiami vaistai į veną).
Kaip man sekasi - būtinai Jums papasakosiu eigoje... :) 

Pradėjusi šią naują mitybą atradau (ir išradau) daugybę nuostabių receptų, kuriais noriu pasidalinti su Jumis!

Ačiū, kad domitės :-)

1 komentaras:

  1. Laba,
    Ar bulvės, kukurūzai, nesukelia alergijos ir ar bandėt įvesti mėsą į savo racioną? Nes skaičiau Tomo įstorija, kuri ir atvedė čia ir mityba šiek tiek skiriasi. Ten nėra krakmolo, o pas jus mėsos. Turiu dvynius. Vienas su epilepsija, o kitam lygai taip pat kaip jums. Ir sunku nuspręsti, kas labiau kenkia.

    AtsakytiPanaikinti