2017 m. sausio 13 d., penktadienis

"Onutės" duona su vaisiais

...Šį receptą man išdavė mano teta Onutė, todėl šią duoną taip ir pavadinau... :-)
Vieniems tai - duona, kitiems - kaip saldėsis. Aš ant jos ir avokadą tepiau, ir vieną valgiau. Skonis - NUOS-TA-BUS ! :-) O receptas labai paprastas, tikrai gausis visiems, kas pabandys !...

JUMS REIKĖS:
  • MILTŲ (~1,5 stiklinės)
    (aš naudojau grikių miltus, nes kviečių nevartoju dėl glitimo)
  • MĖGSTAMŲ DŽIOVINTŲ VAISIŲ
    (aš dėjau: džiovintų obuolių, spanguolių, datulių, ožerškio uogų, razinų, slyvų, kokoso drožlių)
  • ĮVAIRIŲ SĖKLŲ
    (aš dėjau negailėdama, po didelę gerą saują: ispaninio šalavijo "CHIA", saulėgrąžų, sezamo sėklų, linų sėmenų, moliūgo sėklų, kmynų)
  • GAZUOTO MINERALINIO VANDENS (1,5 l.)
  • ŽIUPSNELIO DRUSKOS


    KAIP GAMINTI?
    Visus sausus produktus sumaišykite dubenyje.
    Pilkite mineralinį vandenį ir maišykite, kol gausis standi, ne per skysta, konsistencija, bet ir ne sausa.  Produktai turi sulipti.
    Mineralinio gali prireikti 1,5 litro, viskas priklauso nuo to, kiek vaisių ir miltų įdėjote. Gerai išmaišykite ir sukrėskite į aliejumi pateptą kepimo indą, arba skilikoninę kepimo formą.
    Viskas! Kepti apie 1 val. Jeigu Jūsų duona gavosi stora iš didelio kiekio tešlos, tuomet gali prireikti kepti  truputėlį ilgiau, iki 1 val. 30 min.  Kepti kol rudai apskrus. Skanaus :-) !
    O ji tikraaaai skani..... :-)










Komentarų nėra:

Rašyti komentarą